piątek, 9 grudnia 2011

Turkusowy komin

Komin powstał z Rozetti Panco - zużyłam niecałe 2 motki, użyłam drutów na żyłce nr 5,5. Robiłam "na okrągło" po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem. Wcale nie było tak trudno (problemem było dla mnie pokonanie przeszkody pod tytułem: "za długa żyłka") i w dodatku nie trzeba było później zszywać! :) Super! Jeśli chodzi o żyłkę, to skorzystałam z internetu i poradników ogólnodostępnych.



Wykonanie: Nabrałam na druty 100 oczek, przerobiłam normalnie (na płasko) 4 rzędy, w kolejnym rzędzie połączyłam oczka brzegowe i zaczęłam robić "na okrągło". Wzór kwadratów to: 10 oczek prawych, 10 oczek lewych, wysokość 10 rzędów. Wymiary komina to 30 cm szerokości i 50 cm wysokości. Sznurek to zwykły łańcuszek szydełkowy.

Dziękuję modelce Magdzie - koleżance z pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz