niedziela, 27 maja 2012

Opaski

Na chłodniejsze dni już jakiś czas temu powstały dwie opaski z kwiatkiem-broszką.


 Ciemniejsza powstała z Opus Zuza (podwójna nitka), jaśniejsza z Kotka (pojedyncza nitka) - obie na drutach nr 4.


Opis wykonania:

Na druty nabrałam 22 oczka i przerabiałam pasek do uzyskania odpowiedniej długości, a następnie zszyłam brzegi. Wzór - 1 oczko brzegowe, 3 oczka ściegiem francuskim prawym, 4 oczka lewe, 6 oczek prawych (warkocz), 4 oczka lewe, 3 oczka ściegiem francuskim prawym, 1 oczko brzegowe.

3 komentarze:

  1. śliczne :)
    a jak zrobiłaś kwiatki, na drutach czy na szydełku?
    pozdrawiam,
    kwater

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) kwiatki zrobiłam na szydełku - improwizowałam, ale opierałam się na wzorze, który opisałam w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają z kwiatkami,a i kolor na czasie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń