sobota, 18 sierpnia 2012

Szydełka

W Lidlu obecnie można kupić szydełka, druty proste, druty z żyłką, druty dziewiarskie i druty do warkoczy.

Byłam, zobaczyłam, zakupiłam... :)


Patrzyłam na koszyk, w którym leżały te wszystkie super-fajne rzeczy wyżej wymienione (dla mnie wszystkie szydełka i druty są super-fajne) i nie wiedziałam na co się zdecydować!!!! To niesprawiedliwe!!!! Przecież ja potrzebuję wszystkiego!!!!

Doszłam w końcu do zgody z moim sumieniem i zakupiłam komplet trzech szydełek w bardzo okazyjnej cenie (chociaż wszystkie trzy rozmiary posiadam w swoim magicznym piórniku... :/).
Kupiłam je głównie dlatego, że chciałam podziergać sobie szydełkiem z rączką. Już od jakiegoś czasu myślałam o tym, żeby kupić modelinę fimo i zrobić sobie rączki do posiadanych szydełek (podpatrzone już jakiś czas temu u Truskaveczki), ale najpierw chciałam sprawdzić, czy lepiej się takim będzie szydełkować. Przeszkodą jest również fakt, że dwa tygodnie temu zepsuł mi się piekarnik :)

Wracając do tematu:
 - szydełka fajne (może główka trochę za bardzo okrągła w porównaniu z szydełkami Pony...)
 - z rączką robi się bardzo przyjemnie
 - na pewno dorobię do wszystkich moich szydełek rączki z modeliny fimo
 - miłym okazał się fakt, że zakupione szydełka nie zostały zrobione w Chinach
 - dziergadełkowym zakupom nie umiem się oprzeć...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz