niedziela, 9 września 2012

Szydełkowy pierścionek

Sporo rzeczy ostatnio powstało, ale nic tak na prawdę do końca... ale o tym za chwilę.

Teraz jedyny ukończony projekt - szydełkowy pierścionek. Jestem z niego zadowolona, chociaż raczej mój nie będzie (a miał być dla mnie), ponieważ ja mam niestety za krótkie palce i za małe dłonie i od zawsze czuję się niekomfortowo w dużych pierścionkach. Niestety to się chyba nie zmieni :)




Do wykonania potrzeba:

1. Szydełko
2. Kordonek
3. Koralik
4. Baza pierścionka
5. Igła do wykończenia



Wystarczy zrobić kwiatek (schematów w różnych gazetkach i w sieci dostatek), wszyć koralik i wykańczając kwiatek nie chować całkowicie nitki, tylko doszyć nią nasz wyrób do bazy pierścionka (do dostania w pasmanterii). Ot i cala filozofia!


Ostatnio blog mój był trochę zapomniany, ale nie znaczy to, że w robótkach też zapanował zastój. Robię dużo i namiętnie, ale jakoś nic nie mogę dokończyć... sama nie wiem dlaczego... taki czas :)

Robotki "w toku":
  1. kocyk z resztek zaczęty w ramach RASZ - myślę, że doczeka się na pewno niedługo finiszu, bo wieczory są coraz chłodniejsze
  2. komplet podkładek pod szklanki - w zasadzie już był zrobiony, ale stwierdziłam, że jedna podkładka nie pasuje do reszty a jedną zdążył mój synek potraktować nożyczkami, więc są dwie do poprawki :)
  3. fioletowy sweterek polo - zrobiony tył, ale część do sprucia i do poprawki wykrój pach - oj trochę roboty z nim jeszcze, ponieważ dzieje się on na drutach nr 3,5
  4. szary sweter warkoczowo-ażurowy z wywijaną plisą - zrobione plecy i pół przodu, ale skończyła się włóczka... szybko idzie, bo na drutach nr 6
  5. czarny sweter-narzutka w warkocze - dzisiaj zaczęłam!! :) też idzie w tempie szybkim, bo na drutach nr 8
To chyba tyle w temacie zaczętych i nieskończonych... ale mam mocne postanowienie poprawy i zamierzam to wszystko powykańczać, bo jesień idzie a w mojej szafie swetrów brak (tak to jest jak się chudnie 15 kilogramów), a i szafę mojej drugiej połówki też mogłabym powiększyć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz