sobota, 9 lutego 2013

Komin z kapturem

Dawno mnie nie było... oj dawno...

Nie znaczy to, że w ogóle nie dziergam i na bloga nie zaglądam :) Oczywiście przeglądam wasze wpisy na bieżąco i podziwiam wasze prace bez wyjątku.

Dzisiaj publikuję komin, który powstał na zamówienie mojej przyjaciółki już w zeszłym tygodniu. Czekał na publikację, ponieważ najpierw chciałam, żeby Asia go zobaczyła. Obawiałam się, że może się nie spodobać, ale okazało się, że bardzo się podoba :)

 Zdjęcia niestety niewyraźne - musicie mi to wybaczyć, ale robione na szybko, 5 minut przed wysłaniem.


Pierwszy raz robiłam komin z kapturem i przyznam się szczerze do tego, że mnie Asia ubiegła, ponieważ sobie już też zaczęłam robić coś w tym stylu. Myślałam, że mój będzie pierwszy-testowy, ale swój odłożyłam na bok i zajęłam się zamówionym.


Zrobiłam go zgodnie ze wskazówkami - miał być na guziki, ciepły, z warkoczem... no i jest.Przyznam się szczerze, że wykorzystałam jakieś zdjęcie znalezione w sieci, które bardzo mi pomogło oraz wskazówki Kasi z tego posta. Pierwsze z wymienionych pomogło mi w samym projekcie - jak tylko natrafię na to zdjęcie (a może to był blog) jeszcze raz, to zamieszczę stosowną adnotację i linka. Drugi blog pomógł mi przy robieniu kaptura - nie miałam wcześniej potrzeby zagłębiać się w schemat i sposób tworzenia kaptura, a gdy Kasia zamieściła swój opis na blogu, już nawet nic więcej nie szukałam :)


Komin jest to szalik z dorobionym kapturem. Szalik zapina się na 2 rzędy guzików - dzięki temu jest on zarówno na mroźne, jak i cieplejsze dni.


Komin miał pasować do brązowej kurtki i myślę, że pasuje świetnie. Robiłam go podwójną nitką z włóczki Opus Polo na drutach nr 8 - więc jest gruby i cieplutki :) Zużycie - 3 motki co do grama.

Wydaje mi się, że jest on dosyć prosty w wykonaniu, ale jeśli ktoś byłby zainteresowany dokładnym opisem, to proszę o kontakt :)


2 komentarze:

  1. Fajnie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym była zainteresowana opisem. Jeśli mozna oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń