wtorek, 2 kwietnia 2013

Wiosenny ażurowy komin

Komin został wręczony nowej właścicielce. Był niespodzianką urodzinową, więc dopiero teraz mogę się nim pochwalić, chociaż zdjęcia czekały już od miesiąca na publikację.


Komin zrobiłam "na okrągło" - dzięki temu nie musiałam go zszywać.


Komin jest zwykłą tubą, wzór to "frost flowers". To już chyba 3 komin zrobiony przeze mnie tym ściegiem, ale poprzednie były robione dawno i od razu powędrowały w świat, więc zdjęć nie posiadam. Jedyna różnica była taka, że ten jest zrobiony z Peonii, zaś poprzednie robiłam z Opus Gucio. Wzór ma to do siebie, że wychodzi bardzo lekko i zwiewnie, więc obie wersje są bardzo delikatne.


Zużycie - 2/3 motka; druty nr 4. Motyw na szerokość powtórzyłam 4 razy, na wysokość 5 razy. Teraz sama się zastanawiam nad zrobieniem takiego dla siebie...

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wzór i bardzo fajny komin. Idealny na taką przejściową pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :) już zaczęłam robić kolejny na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie lekko wygląda !

    OdpowiedzUsuń