sobota, 30 listopada 2013

Cieniowana czapka

Wczoraj wieczorem zrobiłam czapkę z prześlicznej włóczki Himalaya Padisah.


Zdjęcia robione dzisiaj rano na szybko, żeby od razu czapę wysłać do nowej właścicielki - to tłumaczy fakt, że model jest jeszcze w piżamie :)

Czapka miała być ciepła, więc robiłam podwójną nitką - ściągacz na drutach nr 7, resztę na drutach nr 8. Oczywiście robiłam na okrągło. Przerabiałam cały czas 52 oczka, po osiągnięciu odpowiedniej wysokości kilka oczek odjęłam i ściągnęłam nitkę.


Na początku zaczęłam przerabiać biorąc po prostu nitki z dwóch motków, ale czapka wyglądała na melanżową, a mi zależało na tym, żeby była cieniowana. trochę przewinęłam - tak żeby się mniej więcej zgadzały kolory i wyszło super :)

3 komentarze:

  1. Świetna czapeczka, robi wrażenie mięciutkiej i cieplutkiej.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka i z pewnością będzie ciepła. Ja mam komplet z Padisaha - niebieski i bardzo go lubię :) Jest bardzo ciepły.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest miękka, ciepła, miła i zaczynam żałować, że nie jest moja... :)

    OdpowiedzUsuń