niedziela, 8 grudnia 2013

Zocha i jej komin z kapturem

Pamiętacie zrobiony przeze mnie w lutym beżowy komin z kapturem? O ten  - wtedy to Zocha poprosiła mnie o opis jego wykonania. W listopadzie dostałam maila ze zdjęciami gotowego komina i przyznam szczerze, że wyszedł rewelacyjny, a kolor (chociaż podobno przekłamany) powalił mnie na kolana :)


Komin jest super. Opis wykonania można znaleźć tutaj.









Muszę również w tym miejscu dodać, że pisałam już wcześniej, że przy tworzeniu kaptura inspirowałam się opisem Kasi na Jej blogu - Kasiulkowe Prace Szydełkowe. Jednak co do samego wzoru i formy to niezwykle pomocna była Kokotek i jej blog - Eksperymenty z drutami. Dawno dawno temu znalazłam coś podobnego właśnie tam, ale niestety adres bloga mi zaginął... A dzisiaj zupełnym przypadkiem trafiłam na niego przeglądając różne strony i "węsząc" w poszukiwaniu inspiracji :)

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście - świetny jest taki kaptur z szalikiem w jednym! Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest praktyczny :) w cieplejsze dni można zapiąć szalik luźniej, w chłodniejsze - bliżej szyi

      Usuń
  2. A ja jeszcze raz dziękuję za schemat. I za prezentację mojego udziergu również :) Przyjaciółka z prezentu zadowolona, co mnie cieszy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń