wtorek, 21 stycznia 2014

Cieniowany komin na drutach

Ostatnio w moich pracach królują szarości (i taka też jest kolejka postów do opublikowania), więc postaram się wrzucać pomiędzy "posty kolorowe" :)

Dzisiaj pokażę Wam komin w warkocze, jakich już kilka powstało. Różni się on trochę od innych, ponieważ zazwyczaj robię tego typu kominy z głowy i różnej grubości drutami. Ten konkretny jest do kompletu do tej czapki.


Komin bez rozciągania ma wymiary: wysokość - 45 cm, szerokość - od 20 cm do 52 cm.


Model ten jest praktyczny, ponieważ może tworzyć ciepłą osłonę szyi, można też go odwinąć i wówczas jest tylko narzutką na ramiona. Bardzo lubię je robić.


Opis wykonania zamieszczam, jeśli ktoś miałby ochotę zrobić sobie podobny :)

Materiał:
Druty:"szyja" - 5 mm, reszta - 5,5 mm
Zużycie: 200 g

Na początku nabrałam na druty nr 5 mm 98 oczek (7 oczek lewych i 9 oczek prawych - na warkocz) i przerobiłam około 12 cm. Następnie zmieniłam druty na 5,5 mm i dodawałam oczka lewe do uzyskania 17 oczek lewych pomiędzy warkoczami. Dalej przerabiałam oczka do uzyskania odpowiedniej długości komina. Skręt w warkoczu robiłam co 4 rzędy.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny komin i kolor ma ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny komin. Kolory cudowne, a w związku z tym, że uwielbiam warkocze... to jest doskonały :-) Dziękuję za opis wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i niewykluczone, że jeszcze dziś zacznę swój podobny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu - bardzo dziękuję za opis! Komin jest rewelacyjny!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komin. Podoba mi się i kolor i wzór. Fajnie się te warkocze pod szyją schodzą.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za mile komentarze i czekam na Wasze kominy :)

    OdpowiedzUsuń