czwartek, 30 stycznia 2014

Czapka i komin - w końcu komplet

Witam Was drogie Czytelniczki i drodzy Czytelnicy :) Dzisiaj chciałam przedstawić wreszcie w pełnej okazałości szary komplet. Komin prezentowałam tutaj, a czapka powstała już jakiś czas temu i nosi się dobrze. Według mnie wygląda też bardzo dobrze i twarzowo.


Przyznam się szczerze, że podczas robienia ostatnio tych "szarości" przeróżnych, i mnie się spodobały :) Ale... znacie takie przysłowie: "szewc bez butów chodzi"? U mnie to nie jest tak do końca... raczej: "szewc chodzi w starych i zniszczonych butach". Myślę, że w tym roku już nic nowego dla siebie nie zdążę zrobić, ponieważ projektów mam w głowie tysiąc i wszystkie najpilniejsze.


Na zdjęciach  oczywiście Synio Nasz. Jak widać, maniera modela może dopaść nawet 4-latka. Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby Młody pobierał wynagrodzenie ta sesje zdjęciowe!!!


Jak zwykle, dane techniczne:

Czapka zrobiona na obwód głowy 60 cm - tak do "pół ucha".

materiał: Opus Zuza - podwójna nitka
druty: 4 mm
zużycie: 35 g

Na pożądany obwód głowy, na drutach miałam 72 oczka i przerobiłam 42 rzędy, dalej zamykałam oczka,

4 komentarze:

  1. Extra sesja,świetny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet :-) Kolor idealny.
    Za to Twój model jest cudowny! Pozuje idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię szarości za to że są uniwersalne.
    Komplecik super, model również.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) Synkowi również przekażę :)

    OdpowiedzUsuń