środa, 8 stycznia 2014

Srebrny sweter

Pierwszy wpis w roku 2014 chciałam "uczcić" czymś konkretnym i postanowiłam, że pokażę Wam jedną z moich ostatnich większych robótek, czyli srebrny sweter zrobiony na drutach.


Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ od samego początku miał to być sweterek do pracy i na co dzień - do golfu i do koszuli, do spodni i do spódnicy.


Sweter jak to sweter :) ma trochę wad, ale też i sporo zalet :) Nawet nie wiem, co więcej mogę napisać o nim - dziergałam go chyba 2 miesiące (był już gotowy, kiedy po zszyciu okazało się, że nadaje się tylko do prucia...za duży był...).

Jeśli chodzi o ewentualne poprawki, to na pewno rękawy są o około 10-15 rzędów za długie, ale to nie jest problem, bo zawsze je można podwinąć oraz ściągacze są za małe - mają tylko po 10 rzędów.


To jednak są małe detale, które nie wpływają bardzo ani na wygląd, ani na użytkowanie swetra :) Za to bardzo udany według mnie jest dekolt - jest właśnie taki, jaki miał być.

Trochę danych technicznych:

włóczka: Dora Sim
zużycie: niecałe 400 g
druty: 4 mm
wzór: dżersej prawy, ściągacz 2x2


Jeśli ktoś chciałby, żebym napisała post pt. "Srebrny sweter krok po kroku", proszę o informację. Opis mam, ale nie chcę zanudzać :)

5 komentarzy:

  1. Sweterek wspaniały!Opis na pewno komuś by się przydał.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek :-) Dekolt faktycznie - idealny. Podoba mi się ta włóczka i bardzo podobasz mi się Ty w swoim nowym sweterku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek! Świetnie leży, bardzo ładny krój. Jeśli możesz zrobić opis, to naprawdę byłoby świetnie - mnie już dużo daje, jeśli wiem, od ilu oczek mam zacząć, bo pomimo robienia próbek zawsze pruję...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgrabny sweterek Ci wyszedł z ładnym dekoltem.
    Piękna włoczka.
    A dłuższe rękawy uważam za atut tego sweterka
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :) opis na pewno zamieszczę

    OdpowiedzUsuń