sobota, 8 lutego 2014

Różowy komplecik

Dzisiaj pokażę Wam komplecik dla koleżanki Synka z przedszkola. Bardzo cieszę się, że się spodobał i koleżance i jej mamie, ponieważ miałam pełną dowolność przy tym projekcie. Miał być golf i berecik (bardziej wiosenny niż zimowy) i miał być róż. I tyle :)

Myślałam o wzorach przeróżnych, ale będąc w pasmanterii, trafiłam na przecudnie cieniowaną i mięciutką włóczkę - Nako Baby.


Niepotrzebne okazały się wzory, ponieważ włóczka jest w takich kolorach, że wystarczył zwykły ściągacz, żeby pokazać jej urodę.


Mam nadzieję, że mój potomek wybaczy mi te zdjęcia... po prostu brak mi modelki :)


Opis wykonania golfu tutaj (tylko trochę więcej rzędów ściągaczem 1x1) - druty tak samo. Zużycie ok. 72g. Berecik robiłam podobnie - na druty nabralam 84 oczka i przerobiłam 10 rz. ściągaczem 2x2, dalej tak jak przy golfie zmieniłam druty i dodając oczka przeszłam do ściągacza 1x1 i przerobiłam 32 rzędy. Następnie oczka zamykałam w równych odstępach. Zużycie ok. 42g.

Kwiatek, jak to mam w zwyczaju, to broszka. Może być przy czapce, przy szaliku, przy płaszczyku, przy torebce :)

5 komentarzy:

  1. Cudowny komplet :-) Śliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki komplecik
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też uważam, że jest uroczy

      Usuń