poniedziałek, 17 lutego 2014

Szydełkowy koszyk na robotki

W poprzedni weekend doszłam do wniosku, że mam za duży bałagan w podręcznych robótkach i postanowiłam "na szybko" coś wydziergać. Skorzystałam z jasnoszarej włóczki Dora i resztek ciemnoszarych: Opus Natura, Peonii i Kartopu Basak i tak oto powstał koszyk, w ktorym spokojnie mogę sobie trzymać rzeczy aktualnie dziergane :)


Mam trochę wyrzutów sumienia, ponieważ jasna włóczka była przeznaczona na sweterek dla Synka... Cóż, muszę ją po prostu szybko odkupić.


Koszyk zrobiłam na szydełku 7 mm - tylko półsłupkami. Jego podstawą nie jest koło, tylko owal i jego drobną wadą jest to, że jest trochę zbyt "miękki". Swoją rolę spełnia jednak bardzo dobrze. Fajna też by byla z mojego koszyka torebka - podszewka, fajne rączki i super efekt.



3 komentarze:

  1. Wspaniały koszyk :-) Rewelacyjne kolory - masz rację, torebka byłaby z niego doskonała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym szybciutko zaadoptowała na torebkę. Super
    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak.... gdyby nie to, że koszyk jest mi bardziej potrzebny, to byłaby torebka :) ale na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń