środa, 12 lutego 2014

Szydelkowa czapka ANGRY BIRD + opis wykonania

Męczył mnie Synek okrutnie o taką czerwoną czapkę Angry Bird, od kiedy przeglądaliśmy razem bloga Dominiki, a dokładnie jak zobaczył tego posta :) No i w końcu wymęczył.


Robiło mi się całkiem przyjemnie :) Lubię robić "na oko"


Czapeczka jest wiosenna, ale pogoda w niedzielę była akurat :) Co prawda nie codziennie nas tak słońce rozpieszcza, ale i tak nie ma co narzekać - przynajmniej u nas.

materiał: włóczka Dora - 100% akryl
zużycie: ok. 70 g - czerwona, pozostałe - resztki białej, czarnej i żółtej włóczki.
szydełko: 4mm - czapka, 3 mm - obwódka i wykończenie

Czapkę rozpoczęłam od 6 półsłupków, w drugim okrążeniu zrobiłam 12 półsłupków, w każdym kolejnym dodawałam po 6 półsłupków - 18 razy - do uzyskania 108 półsłupków. Dalej robiłam "ślimakiem" około 25 okrążeń i już nie w okrążeniach, a rzędami, zrobiłam dłuższy tył i uszy. Oczy, brwi i uszy - to moja fantazja.

4 komentarze:

  1. Fajna czapeczka-podoba mi się, a najważniejsze, że właściciel bardzo zadowolony.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała czapka :-) A jaki uśmiechnięty i szczęśliwy jej właściciel :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi niezmiernie miło, że udało mi się Ciebie zainspirować :) Cudny Angry Birds! A model jeszcze piękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Rzeczywiście właściciel bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń