piątek, 9 maja 2014

Będzie sukienka

Tak tak... jeszcze nie pokazałam tego, co ostatnio wykończone, a już zabieram się do pokazywania nowego :) No tak to już ze mną bywa :)

Szydełkowa sukienka mi się marzy... I mam taką jedną na oku (zazęlam ja robić 3 lata temu).


Sukienka będzie z kordonka Perle w kolorze bordowym. Zaczęłam ją robić z myślą o fasonie za kolano, ale teraz myślę, że będzie krótsza - przed kolano - głównie dlatego, że Perle, które kupowałam wtedy było w motkach 100 gramowych, a obecnie jest w 50 gramowych i chyba ma odrobinę inny odcień... mam nadzieję, że to, co mam wystarczy... Jeśli nie, to dokupię co będzie i będę myśleć, jak to połączyć :)

Na razie sprułam 3/4 tego, co jest na zdjęciu i dziergam dalej :)

2 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł z taką sukienką szydełkową! Będzie z pewnością śliczna. Trzymam kciuki za jej wykonanie.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj trzymaj :) przyda się :)

    OdpowiedzUsuń