niedziela, 29 czerwca 2014

Jeszcze kilka poprawek i jest!!

Sukienka gotowa... chciałoby się powiedzieć :) niestety jeszcze jedno małe prucie :)


Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie manekin i mam teraz nauczkę - nie myśl, tylko działaj. Sukienka jest za długa... Chociaż na upartego długość "w kolano" też byłaby OK, ale środkowy pasek mi nie pasuje w obecnej wersji.


Materiał na podszewkę już kupiony, jutro "idzie" do krawcowej :) Niestety na poprzednie wesele nie skończyłam, ale w sobotę kolejne, więc nadzieja jest, że będę mogła zaprezentować się w sukience własnoręcznie wydzierganej.

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor ma ta sukienka! Szkoda, że musisz pruć... Ja też chciałabym manekina, ale naprawdę nie mam go gdzie postawić...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prucia niewiele, bo dosłownie kilka rzędów :) Kolor też mi się podoba :) A manekin miałby u mnie swoje miejsce, ale zawsze jakoś tak wychodzi, że pilniejsze są inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :-) Bardzo jestem ciekawa, jak w niej będziesz wyglądała. Bardzo proszę o zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie będzie na pewno :) dziękuję

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa ta sukienka.
    I z niecierpliwością oczekuję zdjęć na modelce.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na podszewkę - zdjęcia będą na pewno :)

      Usuń