niedziela, 3 sierpnia 2014

Bawełniany sweter siateczka

Skończony wreszcie :) Trochę mi to zajęło, ale nie przez pracochłonność robotki, tylko przez brak czasu. Powoli jednak wszystko zaczyna wracać do normy i mam nadzieję, że częstotliwość postów będzie zdecydowanie większa. Sukienka na ukończeniu, nowa robótka w trakcie, a pomysly na kolejne rzeczy też już są i zamierzam je szybko wprowadzić w życie :)

Wybaczcie mi jakość zdjęcia, ale coś się stało z telefonem... dzisiaj pokazuję tylko, żeby było widać, że jest :) W najbliższym czasie wstawię zdjęcia bardziej wyraźne i dodatkowo opis wykonania sweterka.


6 komentarzy:

  1. Taki sweterek to moje marzenie... a Twój jest doskonały.
    Czekam na obiecane zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w takim razie na pewno skorzystasz z ewzoru :) Ja już się przymierzam do drugiego :)

      Usuń
  2. Ładnie leży! Czyli krój ma super! I wzór też jest świetny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem z niego bardzo dumna, ponieważ robiłam go w dużej mierze "na oko" :)

      Usuń
  3. Fajny sweterek. Kolor i krój mi się podoba.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) dzisiaj też już mogę powiedzieć, że nosi się bardzo dobrze również :)

      Usuń