piątek, 23 stycznia 2015

Szydełkowa chusta

Skończyłam :) Wreszcie. Przy robieniu tej chusty doszłam do wniosku, że szydełkowanie idzie mi zdecydowanie wolniej niż robienie na drutach. Cóż... A może tylko tak mi się wydaje, bo jak to przy chusta bywa - początek jest super szybki, a później rząd za rzędem ciągnie się niemiłosiernie.



Dane techniczne:

szydełko - 3,5 mm
włóczka - Classic
zużycie - niecałe 200 g, czyli 4 motki (razem z frędzlami)


Wzór zwyczajny, zamieszczam dla początkujących.


Wymiary ok. 85x190 cm.

Kolejne dziergadełka wkrótce - na razie zabrakło mi materiału  :)

8 komentarzy:

  1. Piękna :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna chusta. Ale od szydełka zdecydowanie wolę druty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) ale żeby nie było nudno i cały czas tak samo :)

      Usuń
  3. Prosta i zarazem bardzo ładna. fajny kolor.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę nad kolorem myślałam, bo miał być do kilku płaszczy i po konsultacjach wybrałyśmy z nową właścicielką granat :)

      Usuń