środa, 22 kwietnia 2015

Ażurowa czapeczka-berecik

Tydzień temu skończyłam ażurowe nakrycie głowy dla koleżanki z przedszkola naszej Pociechy :)


Antosia zadowolona, więc ja również.


Nosi się ponoć dobrze, kolejne zamówienie na kolejną małą głowę też jest. Zastanawiam się tylko nad kolorem - może błękit... Na pewno ma też mieć metalizowaną nitkę.


Jak widać powyżej, Adiś też chciał załapać się na zdjęcie :)


Dane techniczne:

Materiał: Rozetti Simba
Zużycie: ok. 50g (waga dalej bez baterii...)
Druty: 3 mm- ściągacz, 3,5 mm- wzór ażurowy

Obecnie na drutach - limonka :)


Grube druty, więc zrobiłam sobie 2 nowe markery.

Anka: Też mi się podobają takie zakupy
Korespondentko: Janinka dumnie stoi na swoim miejscu :) Cieszę się że Ci się podoba
Kasiu: Marzył mi się manekin od dłuższego czasu. Wiem, że zdjęcia na człowieku są lepsze,  ale sama nie umiem sobie zrobić, a Fotograf Mój niestety nie ma w tym kierunku za grosz cierpliwości
MaiKa: Dziękuję :) Janinka jest nowa, zakupiona na allegro. Polecam, nie jest to aż tak duży wydatek jak myślałam wcześniej. A wysyłka też szybko i sprawnie. Niteczki już na drutach,  a Ty się nie obijaj :)
Dana: Też tak uważam. Co poradzić - wszystkie zakupy cieszą, a te włóczkowo-robótkowe w szczególności.

5 komentarzy:

  1. Czapka świetna.A ta limonka cudny kolor!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka :-)
    Limonka... cudna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie próżnujesz. Nie to co ja ;) Czapka śliczna :) Mała dama wygląda przepięknie. No to teraz czapa dla Adisia :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda twórczyni jest najbardziej zadowolona wtedy, gdy obdarowany człowieczek lubi nasz wyrób. Czapeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka czapula ,ta limonka wygląda intrygująco .

    OdpowiedzUsuń