wtorek, 14 kwietnia 2015

Szydełkowa kamizelka z koła

Dzisiaj Pokazuję Wam baaardzo dużą kamizelkę z koła. Dużą jak dla mnie - powstała dla osoby dużo wyższej ode mnie.


Jestem z niej zadowolona. Przyznam szczerze, że przez dłuższy czas nie miałam do tej robótki przekonania. Efekt przerósł moje oczekiwania.


Kamizelka powędrowała już do właścicielki, mam nadzieję, że się spodoba.

Materiał: Opus Lena (60% bawełna,  40% akryl)
Zużycie: 700 g
Szydełko: 5 mm
Wzór: tutaj dzięki uprzejmości Maknety :)

Na samym końcu wzór lekko zmodyfikowałam.


Dziergało się bardzo miło i przyjemnie, głównie dlatego, że na grubym szydełku :)



W harmonii: Ja też lubię tego rodzaju dodatki. Twój widziałam oczywiście i również bardzo mi się podoba :)
Kasiu: Zawstydziłam się :) Dziękuję bardzo

4 komentarze:

  1. Elegancką kamizelkę wydziergałaś.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kamizelka :-)
    Kiedyś, dawno temu sama taką popełniłam... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi za mną taki kołowiec. Tył zrobiony szydełkiem, a reszta drutami :) Śliczności Ci wyszło!
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń