niedziela, 24 maja 2015

"Testowe" mitenki

I mamy maj... A raczej koniec maja... Obłęd - już 4 posty czekają w kolejce do opublikowania. Czasu wiecznie brakuje - ale cośtam dłubię. Nasze podróże czy zajęcia dodatkowe Juniora na szczęście pozwalają na złapanie chwili dla siebie :)

Dzisiaj post o niedawno przetestowanych mitenkach Dagmary z bloga Yellow Mleczyk o wdzięcznej nazwie Spring is Coming. Mitenki robi się bardzo fajnie, opis jest zrozumiały i na żadnym etapie nie miałam problemów ze zrozumieniem go. Bardzo się cieszę, ze Dagmara pozwoliła mi je przetestować - dorobiłam się w końcu swoich mitenek, bo jak wiadomo "szewc bez butów chodzi" :)

Koniec gadania, czas na prezentację wizualną




Materiał: Kocurek - podwójna nitka
Zużycie: 50g
Druty: 3 mm (2,5 mm - ostatnie rzędy - przy palcach)

Anka: Dziękuję za opinię o czapce, a limonkowy kolor mnie też urzekł - niedługo post o limonce :)
Kasia: Dziękuję bardzo
Marta: Staram się nie próżnować, ale różnie to bywa - to raczej nie kwestia próżnowania, tylko permanentnego braku czasu.
Danuta: To jest najprawdziwsza prawda - jeśli to, co robimy podoba się innym, to jest to największa nagroda i wyrożnienie.
Ewa: Dziękuję - mnie też zaintrygowała i powiem szczerze, że ta limonka bardzo mile mnie zaskoczyła i kolorem i jakością.

2 komentarze:

  1. Świetne. Ładny wzorek i wykonanie.Tak bywa z tym szewcem bez butów.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie zrobiłam mitenek. Chyba już czas.

    OdpowiedzUsuń