wtorek, 23 czerwca 2015

Różowy kocyk dziecięcy

Witajcie :) Oj, nie było mnie dłuuugi czas... Nie oznacza to, że Was nie podglądam na bieżąco oraz że nie dziergałam - co to to nie! Sporo wydziergałam, tylko nie miałam weny twórczej, żeby Wam to wszystko pokazać. Kilka razy zabierałam się do pisania... i nic... Dzisiaj wreszcie nadeszła ta chwila :) Ta dam!!!

Dzisiaj będzie pierwszy z kilku ostatnio popełnionych dziecięcych kocyków.


Kocyk jest na sprzedaż. Został wykonany z przyjemnej akrylowej włóczki Nako Baby. Wymiary: 75x110 cm.



Cena kocyka to 169,00 zł. Przesyłka gratis. Istnieje możliwość zamówienia kocyka w innym kolorze.

Zapraszam do kontaktu :)

2 komentarze:

  1. Śliczny kocyk :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Kasią kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń