sobota, 4 lipca 2015

Ażurowy szal Dagmary

Czy pamiętacie ogłoszenie Dagmary na blogu Yellow Mleczyk, że poszukuje testerek do polskiej wersji wzoru na ażurowy szal Party Line Lace Shawl? Jak tylko zobaczyłam to cudo, nie mogłam się oprzeć - i wiedziałam, że mam rację. Szal jest po prostu piękny! Ja jestem oczarowana.







Szal zrobiłam z cieniutkiej wrzosowej mieszanki bawełny (55%) i akrylu (45%) - YarnArt - Cotton Soft. Miałam 2 motki, czyli 200g i to była moja zguba :) Pomyślałam, że zrobię ten szal maksymalnie duży - taki, żeby owinąć się nim kilka razy. I tak robiłam i robiłam i robiłam... i cały czas powtarzałam sobie, że "jeszcze troszeczkę" :)

I tak wyszedł mi szal o wymiarach 70x220(!!!) cm. Jest świetny :) Na szerokość robiłam 6 powtórzeń wzoru, na długość - 30 powtórzeń wzoru.

Druty: 3 mm
Zużycie: 170g


Każdemu, kto zastanawia się nad zrobieniem ażurowego szala, gorąco polecam ten model. Wzór robi sie po obu stronach, ale po kilku powtórzeniach wzoru jest bardzo łatwy do zapamiętania. Wzór też jest bardzo czytelny i dobrze rozpisany. Ja na pewno zrobię ten szal w innym kolorze jeszcze nie jeden raz :)

Kasiu: Dziękuję :)
Pstro: Również dziękuję :)

4 komentarze:

  1. Ula, cudowny szal! Wygląda na zwiewny i lekki. Kolor świetny :)) A wymiary godne podziwu :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, powtórzę po raz kolejny - pięknie Ci wyszedł!
    Pozdrawiam, Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, a Twoja wersja przeurocza - cudowny kolor, podkreslający delikatność szala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Przepiękny szal :-) Śliczne ażury i doskonały kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń