piątek, 17 lipca 2015

Limonka, czyli dziecięcy kocyk w romby

Witajcie :) Wiem, wiem... nadchodzi kolejna fala przerażających upałów, a ja tutaj z kolejnym kocykiem... Trochę nie w temacie, ale od razu zaznaczam, że kocyk powstał kilka tygodni temu.


Kocyk jest mięciutki i bardzo przyjemny, wykonany z akrylowej włóczki przeznaczonej specjalnie na wyroby dziecięce - YarnArt BABY. Jest niesamowicie milutka i mięciutka - myślę, ze jeszcze kilka innych wzorów z niej powstanie.


Limonkę robiłam podwójną nitką.
Materiał: YarnArt Baby
Druty: 6 mm
Zużycie: 300g

Wymiary: 80 x 100 cm

Ten kocyk jest również do kupienia. Cena kocyka - 189,00 zł, przesyłka gratis :) Na razie tylko poprzez bloga i kontakt ze mną. Kocyk oczywiście można zamówić w innym kolorze. Na życzenie również wystawiam fakturę VAT.


Kolory najbardziej zbliżone do oryginału są na pierwszym zdjęciu. Ostatnie zdjęcie jest bardzo przekłamane.

Marto: I jest zwiewny i lekki :) Cudowne jest też, że ma domieszkę bawełny.
Dagmaro: Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje z możliwość przetestowania tego cudownego wzoru.
Małgosiu: Bardzo Ci dziękuję :)
Kasiu: Włóczkę kupowałam rok temu i w końcu się doczekałam wykorzystania jej :) A wzór to zasługa Dagmary :)


3 komentarze:

  1. Śliczny kolor, fajny wzór. Poproszę taki :)) A tak na serio - może wyślesz mi parę szczegółów na maila? :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Przepiękny kolor i wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk jest śliczny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń