piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok i świąteczne udziergi

Witajcie w nowym 2016 roku!! Z tej okazji wszystkim, którzy tutaj zaglądają często i rzadko, regularnie i od święta, składam najserdeczniejsze życzenia. Kochani, niech się spełnią wszystkie Wasze marzenia, zarówno te duże, jak i te malutkie. Niech ten nowy, przestępny rok przyniesie wyłącznie szczęście i radość.

My w Święta trochę podróżowaliśmy, więc oczywiście robótkowo też się działo :)

1. W samą Wigilię udało mi się dokończyć granatowy komin z błyszcząca nitką. Bardzo dobrze się stało, bo od razu powędrował do nowej właścicielki.


Zdjęcia oczywiście robione późnym wieczorem i bez żadnego oświetlenia, więc jakość fotografii jest jaka jest :) Chodziło bardziej o udokumentowanie faktu wykonania komina.


Całość jest zrobiona ściegiem francuskim prawym podwójną nitką na drutach nr 6. Z 300 g włóczki zostało tylko tyle


2. Powstał też komplet dla Juniora - czapka + ocieplacz, ale nieudany to chyba projekt. Zastanawiam się jeszcze, co z tym zrobić.


3. Zaczęłam też wreszcie wymarzoną narzutę na łóżko. Ścieg (znowu) francuski prawy. Druty nr 10, jednak nie wiem, czy nie robić na większych...


4. I oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wydała pieniędzy :) Nie mogłam się oprzeć :)


Zaczęłam już robić sweter. Ma być oversizowy, zwykły, głównym atutem ma być ten cudowny wrzosowy kolor. Zrobiłam nawet trochę...


...ale sprułam. Robię od nowa :)

I kiedy ja to wszystko dokończę???


Kasiu: Dziękuję za miłe słowa dotyczące niebieskiego sweterka i życzenia świąteczne.
Doroto: Zgadzam się z twoją sympatią do okrągłych kurczaków. Ja robiłam taki pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni.
Ulu: Tak na prawdę, to ja jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość przetestowania Twojego wzoru.
Marto: Dziękuję bardzo za ciepłe słowa i życzenia.

2 komentarze:

  1. Ale ładny ten komin! A co stało się z kompletem, że został spruty? Czy to wina włóczki? Czy po prostu kształt nie wyszedł taki, jak miał wyjść?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych dni w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokończysz szybciej niż myślisz - zobaczysz :-)
    Komin doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń