poniedziałek, 22 lutego 2016

Czerwony berecik dla małej damy

Dzisiaj pokazuję mały przerywnik w dwóch dużych projektach, które mam obecnie na tapecie... Czerwony berecik zrobiony na specjalne życzenie przyjaciółki naszego Synia. Sama własnoręcznie przegrzebała moje zapasy i wybrała ognistą czerwień.


Czapka-beret ma taki sam wzór, jak ta pokazywana tutaj. Czerwona jednak jest grubsza, ponieważ przerabiałam ją podwójną nitką - stąd też inne druty. Ściągacz robiłam na drutach nr 3,5 mm, wzór ażurowy na drutach nr 4,5 mm.


Czapka uszczupliła odrobinę moje zapasy, które zalegają w domu wszędzie i w ogromnych ilościach. Zaczęłam robić z Dory, ale zabrakło... Część gładką, w której gubiłam oczka, zrobiłam z Kotka. Tym sposobem zniknęło mi z pudełka 95 g włóczki :)


Czapkę zgłaszam więc do akcji WZW - Wykorzystanie Zalegających Włóczek. Niedługo będą kolejne odsłony "wyrabiania resztek".


Asiu: już nie mogę się doczekać kolejnej wspólnej robótkowej soboty. A ja próbki jeszcze nie mam, ale kupiłam włóczkę cudowną :)
Gabrysiu: zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Takie wsparcie w dzierganiu dają tylko Dziewiarki :)
Justyno: Oj czasu brakuje niestety i mnie... Doba mogłaby jednak mieć kilka godzin na dziergania więcej...
Doroto: zamierzam zdecydowanie częściej się z Wami widywać
Reniu: ja się wybieram :) Już nie mogę się doczekać
Marto: Oj było super to mało powiedziane. Było rewelacyjnie!
Zręcznie ręce: tak... Ja też Dziewczynom zazdrościłam i dlatego postanowiłam do nich dołączyć :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna czapka!!! I najważniejsze - ubyło włóczki :) Ja ostatnio nie uszczuplam moich zalegających zapasów, tylko ochoczo nabywam nowe motki - to chyba efekt uboczny przesilenia wiosennego :)
    Do zobaczenia w sobotę!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda ma wspaniały gust, wybrała dla siebie idealny kolor:-). Śliczny berecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor , cudna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapa w energetycznym kolorze. U mnie na drutach znowu czapka ;) Tym razem wiosenna :) Z ażurem i w intensywnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mała Dama w ślicznym bereciku:-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna czapka :-) Ślicznie w niej wygląda właścicielka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula, śliczna czapka! Ja niestety wciąż przerabiam mało i przez to mam wrażenie, że włoczek wcale nie ubywa, niemniej jednak staram się jak mogę:) Pozdrowienia serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna czapka w moim ulubionym kolorze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda Młoda Dama w uroczej czapeczce.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dama jest cudna. I jaka dojrzałość w wyborze koloru. Świetny projekt, świetny beret.

    OdpowiedzUsuń