niedziela, 7 lutego 2016

Spotkanie robótkowe w Rzeszowie

Tydzień temu w sobotę w Rzeszowie odbyło się kolejne już spotkanie Dziewiarek Podkarpacia. I to rocznicowe. Co miesiąc czytałam relacje z tych spotkań i niewiele myśląc, zabraliśmy się na wycieczkę :) Co prawda ja jestem Dziewiarką akurat trzech sąsiadujących województw (z racji zamieszkania, pochodzenia i różnych historii rodzinnych), ale co tam! Takim "włóczykijom" jak my drobne 160 km nie straszne.

I udało się spotkać z Dziewczynami i jestem z tego powodu przeszczęśliwa. I tak mocno naładowana pozytywną energią i powerem do dziergania, że aż mi samej trudno w to uwierzyć.

Same zobaczcie jaka jestem uradowana!!! :)


Już minął tydzień a ja jestem ciągle pod wrażeniem spotkania. Pełniejsze relacje możecie zobaczyć na blogach Asi Mijające Chwile 2 oraz Justynki Zielony Kamyk.

Była też Dorota, Renia, Gosia i bardzo dużo dziewczyn, których nie znałam z blogosfery. I bardzo się cieszę Dziewczyny, że Was poznałam na żywo i dziękuję za takie cudowne przyjęcie!

Ja osobiście nie mogę doczekać się już kolejnego spotkania!


Anka: Bardzo dziękuję :)
Kasiu: Tak, tak... Użytkuję go kiedy tylko mogę.
Marto: Dziękuję :) Powstawał na bieżąco, więc jestem z niego tym bardziej dumna.
Wiolu: Od dawna podziwiam Twoje projekty, więc bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba.
Anette: Oj tak! Nawet zamierzam takie kupić :) Dobra podpowiedź.
Olu: Pięknie dziękuję :)
Ewo: Bardzo mi miło :) Lejesz miód na moje serce :)
Gabrysiu: Oj, niezmiernie mi miło. Tym bardziej, że pierwszy raz tak na prawdę improwizowałam :)
Kuferek Art: Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Twoje prace są wyjątkowe i niezwykle starannie wykonane.
Jadwigo: Dziękuję ślicznie :)
Reniu: Dziękuję :) Ty też ostatnio prezentowałaś się znakomicie w swoim sweterku :)
Gabi: Dziękuję bardzo :) Twój blog też mi się bardzo podoba i cieszę się, że mnie znalazłaś. Dobrze jest mieć dziergadełkową bratnią duszę :)

7 komentarzy:

  1. bardzo ale to bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać "na żywo" :)!!!! Ja też mam naładowane baterie do tej pory i już nawet zrobiłam próbkę - w wiadomym celu - ale nie zgadza mi się liczba oczek... No nic - coś wymyślimy!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy się wspierać jak to Dziewiarki. Takie spotkania są fantastyczne!To prawda,że ładują akumlatory.Pomagają żyć i są świetną pożywką dla naszej pasji! Pozdrawiam drutkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było Cię poznać:)
    U mnie też mnóstwo energii do dziergania, tylko z czasem krucho:(
    Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że przyjechałaś na nasze spotkanie. Miałam okazję poznać Cię osobiście. było bardzo sympatycznie. Odwiedzaj nas częściej.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Cię poznać, mam nadzieję, że na kolejne spotakanie również uda Ci się dojechać:-)
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, Twoja mina mówi wszystko! Widać, że było super. Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Wam zazdroszczę takich spotkań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń