poniedziałek, 21 marca 2016

Opus Estera - komin z frędzlami

W ostatnim czasie, dzięki uprzejmości firmy Bafpol, mogłam przetestować 2 nowości. Jedną z nich jest włóczka Opus Estera. Jest to bardzo przyjemna mieszanka akrylu (72%), wełny (18%) i poliestru (10%).
Tak wygląda motek:


A tak sama nitka, której na jeden motek przypada 12 m:


Producent poleca ją do wykonania fantazyjnych kominów i szali, toteż pierwsza robótka poszła w tym kierunku.


Na komin zużyłam 3 motki, czyli 300 g. Użyłam szydełka nr 7, ale nitka jest tak zbudowana, że śmiało można użyć dowolnego szydełka powyżej 3 mm.

Frędzelki są bardzo miękkie i przyjemne. Komin wyszedł niezwykle puchaty. Można się nim owinąć na 2 lub 3 razy.


Co warte podkreślenia, podczas prania, włóczka nie puściła koloru (osobiście nie cierpię, jak mi coś farbuje).

Dzięki akrylowi, komin jest bardzo miły w dotyku, zaś dodatek wełny sprawia, że komin nie tylko wygląda fantazyjnie, ale też jest ciepły.

Dodatkowo fajny efekt daje cieniowanie.

Robótka miła i szybka :) Efekty widać bardzo szybko.


Aniu: dziękuję. Schemat dokładnie ten :) Tylko zamiast 4 słupków pomiędzy falami robiłam 5.
Marto: zupełna improwizacja jeśli chodzi o kolory, ale też jestem zadowolona z efektu.
Doroto: dziękuję, też sama się zastanawiam jakim cudem poszło mi tak szybko :)
Reniu: cieszę się, że Ci się podoba. A niestety przy zwierzakach ciężko o takie ozdoby...
Kasiu: miło mi bardzo, że tak myślisz. Połówek twierdził, że te fale są mało męskie, ale z Synkiem wymyśliliśmy, że białe fale to ogień i koc został zaakceptowany :)
Asiu: dziękuję pięknie :)
Basiu: rzeczywiście trochę pracy było, ale dla takiego użytkownika warto!
Elu: Bardzo dziękuję :) Jestem fanką Twoich wyrobów, więc tym bardziej mi miło.
Basiu: cieszy mnie, że Ci się podoba :)

12 komentarzy:

  1. Widzę, że w pierwszy dzień wiosny obie mamy posta z Esterą w roli głównej. Piekny ten Twój komin Ula. Pozrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komin i dzięki za schemat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komin w pięknym kolorze :-)
    Świetna włóczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fantazyjny komin, najbardziej podoba mi się kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szal i ciekawa włóczka .Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten komin:) Dzięki za pokazanie tej wełenki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny szal!! Cudownie to wymyśliłaś! A włoczka jest niesamowita!!
    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa włóczka, fajnie wymyśliłaś ten komin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa włóczka. Czego to ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Witam, jak Pani zrobiła ten komin? Jak to sie szydełkuje mam tez taką włóczkę i nie wiem jak się do tego zabrać.pomoże Pani? Kasia

    OdpowiedzUsuń