sobota, 12 marca 2016

Szydełkowy koc w fale

Skończony!!! Nareszcie! Ależ jestem z siebie dumna, sama nie mogę jeszcze uwierzyć w to, że tak szybko powstał.

Bez zbędnego gadania prezentuję Wam niebieski koc-narzurę, którą zrobiłam dla Synia.


Koc oczywiście zgłaszam do akcji WZW organizowanej przez Justynę z bloga Zielony Kamyk oraz Asię z bloga Mijające Chwile 2.


Jest to  w 100% wykorzystanie zalegających resztek :) Wiedziałam, że w moich zapasach sporo jest takich końcówek, ale żeby aż tyle... No kto by pomyślał...

Zaczęło się od porządków i znalezienia samych odcieni niebieskiego w ilości 747g.


Poszperałam trochę bardziej i znalazłam jeszcze kolejne motki i moteczki - niebieskie, granatowe i bardzo dużo białej włóczki z recyklingu.


Wzór wyszperałam w sieci na blogu U Antoniny, a dokładnie tutaj.


Zostało mi trochę białej, zaś niebieskiej tyle co i nic :)


Dane techniczne:
Szydełko: 5 mm
Waga: 1300 g

Jedna uwaga dotyczącą szydełka - do tego projektu specjalne zakupiłam takie z rączką. Akurat robiłam zamówienie w sieci i dostępne było szydełko Kartopu.


I muszę przyznać, że jest rewelacyjne. Rączka jest lekko gumowa, fajnie wyprofilowana, metalowa część nie jest za krótka. Myślę, że dzięki niemu koc robiłam tylko miesiąc. Zwykłym metalowym szydełkiem dziergałabym zdecydowanie dużo dłużej :)


Danusiu: dziękuję bardzo i niezmiernie mi miło, że mogłam Cię zainspirować :)
Kasiu: dziękuję :)
Doroto: może kiedyś wyszperasz te zeszyty i przywieziesz je na nasze spotkanie. Myślę, że byłoby w nim sporo ciekawych rzeczy.
Asiu: polecam takie zbieranie kawałków włóczek, ja często do nich wracam.
Reniu: właśnie, dobrze jest mieć zarchiwizowame wzory, pomysły i dane techniczne :) Nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać.

12 komentarzy:

  1. Piękny.A który schemat wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zmieszałaś kolory :) Bardzo mi się podoba narzutka. Gratuluję! :) Wyszło cudownie!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Koc bardzo efektownie wygląda; - podoba mi się bardzo.
    Szybko się z nim uwinęłaś.
    Pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł! Robi wrażenie rozmiarami.
    Ja marzę o takim kocu, ale przy kotach nie ma szans...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ! Doskonałe kolory i śliczny wzór. Doskonale pasuje do męskiego pokoju :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulu - koc prezentuje się wspaniale!!!! Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fantastyczny:) Wiem ile pracy kosztował:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna praca Ula. Kolory dobrane fantastycznie. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający koc! Podziwiam tych, którzy podejmują się takich robótek. :)

    OdpowiedzUsuń