niedziela, 24 kwietnia 2016

Wiosenny ażurowy berecik

Dzisiaj pokazuję kolejne nakrycie głowy zrobione dla Karolinki, która skutecznie oczyszcza moje zapasy z resztek, za co jestem jej niezmiernie wdzięczna :)


Wpis zamieszczam w zasadzie z kronikarskiego obowiązku, ponieważ berecik robiony był z tej samej włoczki i na takich samych drutach, jak ten. Jedyna różnica jest taka, że ażur robiony jest na tle prawych oczek, podczas gdy w poprzednim tło stanowiły oczka lewe.

Ot i tyle :)


Musicie mi jeszcze wybaczyć jakość zdjęć, ponieważ dzieci akurat były baaaaardzo zajęte i nie było czasu na pozowanie i tym podobne rzeczy...




Elu: Będzie to sweter :) Na razie jestem prawie na etapie oddzielenia rękawów od korpusu. Jeśli będzie OK i nie będzie prucia, to już dalej mam nadzieję poleci ekspresem.
Reniu: Oj tak, nie wiem dlaczego, ale mi również.
Basiu: To jest Drops Fabel Long Print, pierwszy raz z niej robię i sama jestem ciekawa, co to z tego wyniknie :)
Gabi: Jeśli uda się bez prucia dojść do pach, to umieszczę zdjęcia na manekinie, bo ten melanż mnie samej podoba się coraz bardziej.
Doroto: Sama widziałaś, że się uwijam :) A Twój sweter przyrasta w tempie ekspresowym...
Asiu: Tak, chroniczny brak czasu niestety jest nieznośny...
Marto: Czapeczka na pewno wyszła fajnie, ponieważ włóczka jest cienka, ale dodatek wełny sprawia, że jest ciepła :)  Dużo daje też możliwość prania w pralce, nieprawdaż? :)
Renik: Zawsze mnie cieszy, jeśli mogę kogoś zainspirować! Ściągaj więc ile tylko chcesz.



8 komentarzy:

  1. Mimo, że lubię czapki to ten beret bardzo mi się podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak mieć Panią Dziewiarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny beret :-) A najważniejsze, że obydwie jesteście zadowolone - Karolinka z nowej czapki, a Ty z pozbycia się kolejnego moteczka :-)
    Doskonała współpraca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na chłodniejszą wiosnę - idealny! Sama chętnie bym taki nosiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny berecik i sliczna modelka. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny berecik na Uroczej Modelce. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulu - cudny berecik! A jaka modelka fajna - śliczna!
    Ściskam mocno i życzę duuuuzo czasu na dzierganie!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń