wtorek, 31 maja 2016

Wpis urodzinowy

...chociaż z lekkim opóźnieniem :)

W tym roku sama wybrałam sobie prezent i nieskromnie powiem, że... jestem nim zachwycona!!!

Muszę przyznać, że pierścionka zaręczynowego z zeszłego roku nic nie przebije, ale w tym roku Połówek również dał radę :)


Przepiękny jest mój nowy zestaw HiyaHiya. :) I do tego jest to zestaw premium, więc posiada rozmiar 3 mm, który oczywiście jest już w użyciu :)


A dzierga się sweterek, który jeśli wyjdzie tak jak sobie umyśliłam, będzie moim ulubionym jesiennym udziergiem.


No! Dosyć chwalenia się!  Czas brać się za robotę!


Kasiu: dziękuję bardzo :)
Reniu: ja też wiem, że to nie dla mnie na co dzień, bo zdecydowanie wolę większe formy, ale jest to świetny sposób na resztki.
Basiu: dobrze, że widać w nim króliczka :) To znaczy, że się udało.
Doroto: Twój patyczak to hit! I te wyginane nóżki... :) A kolory dobrane przypadkowo, bo tylko takie miałam w resztkach w odpowiednich ilościach.
Reniu: dziękuję :)
Danuto: bardzo Ci dziękuję!
Zręcznie Ręce: cieszę się, że Ci się podoba :) W sprawie gazetki, napisałam Ci maila.
Gabrysiu: maluszek jeszcze bardzo malutki, ale ogromną radość sprawia mi myśl, że będzie dorastał z "moją" maskotką :)

13 komentarzy:

  1. Taki gadżet uszczęśliwiłby każdą rękodzielniczkę:-)
    STO LAT:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie wszystkiego najlepszego:)) A drutów bardzo bardzo zazdroszczę i jakie piękne etui:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Prezent jak się patrzy; praktyczny i w pięknym futerale.
    Sweterka przybywa oj przybywa; pewnie niedługo skończysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną włóczkę wybrałaś na sweterek. A prezent super! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent wspaniały, każda dziewiarka byłaby nim zachwycona. Wszystkiego naj, naj , naj Urszulko!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent! Spóźnione, ale szczere życzenia! Dużo zdrowia, wiele pomysłów na sweterki i inne dziergadła!
    Twój nowy sweter zapowiada się nieźle ;)
    Paa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.Wszystkiego najlepszego! PS. Lubisz sobie wybierać sama prezenty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo, dużo szczęścia z okazji urodzin :) I miłego dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślę urodzinowe życzenia:) Prezent na miarę prawdziwej dziewiarki. Świetny zestaw. Zapewne dzierga się nimi nadzwyczaj dobrze. A sweterek zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulu - wspaniały prezent!!! Piękny :) Teraz robótka będzie się sama robić :)
    Miłego dziergania!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję prezentu! :) I czekam na kolejne odsłony sweterka. Jestem ciekawa, co tam sobie umyśliłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent na prawdę Trafiony. TY to sobie połówka wychowujesz, aż miło. Tak trzymać i najlepszego z okazji urodzinek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione życzenia urodzinowe - spełnienia marzeń :-) I dużo, dużo zdrowia :-)
    Fantastyczny prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń