niedziela, 17 lipca 2016

"Wspólny sweter" z Fabel Drops

Tytułowy "wspólny sweter" to projekt dziergany razem z Dziewczynami z Rzeszowa na naszych comiesięcznych spotkaniach. Założenia było takie, że każda z nas zaczyna tak samo i dzierga mniej więcej do pach. Potem to już pełna dowolność. Każda z nas mogła sobie wydziergać gładki, ażurowy, w paski, w prążki, krótszy, dłuższy... no dosłownie wszystkie pomysły dozwolone :) Wzór zamierzamy opublikować bliżej jesieni i wtedy też będziemy myślę robić zdjęcia "na ludziu".

I tak oto powstała moja wersja, która prezentuje się następująco


Jak już wspomniałam w tytule, mój sweter powstał z włóczki Drops Fabel Long Print. Włóczkę poleciła mi Gosia, która jest też autorką swetrów, na których się wzorowałyśmy. Bardzo się cieszę, że posłuchałam rady co do wyboru włóczki, ponieważ jestem z niej bardzo zadowolona. Sweterek jest cienki, ale dzięki zawartości 75% wełny, jest cieplutki. Po zrobieniu namoczyłam go na chwilę w letniej wodzie z dodatkiem płynu do płukania, dzięki czemu zrobił się mięciutki, miły i nawet lekko lejący. Ale tak leciutko.


Moja wersja swetra jest bardzo prosta. Rękawy i dolny ściągacz to ścieg francuski prawy, zaś cala reszta, to dżersej prawy. Tak dla urozmaicenia zrobiłam tylko udawany szew z oczek lewych.

I zbliżenie


I w zasadzie to tyle... No może jeszcze powinnam dodać, że rękawy wyszły mi jakieś długie, baaardzo długie. No ale cóż, albo takie zostaną, albo je lekko podpruję.

A nie! Jednak to jeszcze nie wszystko! Do tej pory nie mogę się zdecydować, która strona bardziej mi się podoba.


Bo szczerze mówiąc, lewa strona też mi się podoba.


A Wy co myślicie?


Czekam na opinie :)


Antonino: bardzo dziękuję :) najważniejsze, żeby jak najdłużej cieszył i był użytkowany.
Anko: a ślicznie dziękuję!
Kasiu: bardzo mi miło :)
Joasiu: koniecznie spróbuj! Taka robótka dzięki kolorowym paskom, wbrew pozorom, bardzo szybko idzie.
Basiu: chyba wyczerpałam kocykowe ilości resztek. Myślę, że teraz na tapecie będą resztkowe maskotki i być może w sezonie jesienno-zimowym sweterki. A nowe motki to Nako Estiva na sukienkę, Nako Comfort Strech na bikini, Maxi i szpula poliestrowej nici na torebkę... oj i tak za dużo...
Marto: dziękuję :) Starałam się jak mogłam, bo zależało mi na pozbyciu się tej sterty :)
Marto: No tak! Muszę poszperac na Jej blogu :) Dzięki za przypomnienie. A jak widzisz, obiecałam, to i jest mój sweterek :)
Doroto: Ty to na pewno miałabyś z czego wydziergać taki koc!
Gabi: rzeczywiście taki koc bardzo zmienia pomieszczenie :) A satysfakcja z wyrobienia resztek przeogromna!!!

15 komentarzy:

  1. Świetny sweterek,obie strony wyglądają extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Jest już gotowy! Wyszedł świetnie! I będzie akurat na jesień. Ciekawie układają się paseczki, fajna jest ta włóczka.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dekolty. Przelewa się pięknie warstwa po warstwie melanżowa wełenka.Śliczny i też mam taki w planie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek wyszedł i podoba mi się taki dekolt:) Prawa strona sweterka jest ładniejsza ale nosić można jak się chce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, też miałabym problem, która strona jest fajniejsza, najlepiej noś go na obie. A tak w ogóle sweter jest świetny, podoba mi się ten melanż. wakacyjnie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł bardzo ładnie. Fajnie wychodzą rękawy w przypadku melanżowej włóczki. Na moich rękawach też wyszły takie szersze pasy.
    Podobnie jak Marta uważam, że możesz go nosić na obydwie strony.
    Pozdrawiam wakacyjnie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jak ja lubię zwyklaki :) Też miałabym dylemat, co do strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter prezentuje się super

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym udawanym szwem. I to wspólne dzierganie też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym udawanym szwem. I to wspólne dzierganie też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek. I taki zwyklak też by mi się przydał :) Jestem za lewą stroną!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter i mi też lepiej podoba się "lewa" strona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie idealny na obie strony! :) Ślicznie wygląda, bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie dwustronne udziergi. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń