niedziela, 2 października 2016

Sukienka na zakończenie lata

...niestety. Strasznie żałuję, że nie udało mi się jej skończyć chociaż tydzień wcześniej, ale no nie dało się i już. I tak jestem zadowolona, że ją w ogóle skończyłam.


To różowe cacuszko miało już swoją premierę na Facebooku i spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem, za co bardzo bardzo bardzo dziękuję. Jest mi z tego powodu bardzo miło :)



Sukienkę zrobiłam z dropsowego wzoru o wdzięcznej nazwie Beach Date - kilk. Zobaczyłam ją na Marcie na jednym ze spotkań robótkowych w Rzeszowie i po prostu musiałam ją mieć - znowu klik.


No dobra! Nie będę ściemniać! Patrząc na tą moją nową sukienunię, pękam z dumy! Podoba mi się ona jak nie wiem co :)

Teraz trochę danych technicznych - materiał to Nako Estiva. Bardzo fajna nitka, która ma w składzie 50% bawełny i 50% bambusa. Nie wiem jak się będzie zachowywać w noszeniu, ale mam wrażenie, że będę zadowolona. Podczas robienia trochę się rozwarstwia, ale jest niezwykle przyjemna dla skóry. Robiłam podwójna nitką rozmiar S i zużytym 5 mostków dosłownie co do centymetra. Dodatkowo trochę na końcu musiałam odjąć rzędów i po ażurowym wzorze od razu przejść do francuza, bo już widziałam, że mi brakuje nitki... A i tak prułam ją na różnych etapach tyle razy, że aż szkoda gadać. Aha! Warto jeszcze wspomnieć, że ja w swojej, podobnie jak Marta trochę zmodyfikowałam wzór i nie taliowałam swojej sukienki, tylko od biustu dodawałam oczka. Jak dla mnie mogłam ją nawet bardziej poszerzyć (mam ostatnio jakiś etap oversizowy).

I teraz zdjęcia na mnie, proszę o wyrozumiałość dla mojego wyglądu - zdjęcia te robiliśmy wczoraj łapiąc dosłownie ostatnie przebłyski światła dziennego. Dodatkowo ja jestem po 2-dniowej jeździe samochodem i przerażającej liczbie "zrobionych" kilometrów, Połówek zaś jest Najgorszym Fotografem Ever!!! Cóż... Beatko kolejne sesje robisz mi w Rzeszowie :)



Selfie tez sobie walnęłam. A co!



Materiał: Nako Estiva (podwójna nitka)
Druty: 3,25 mm i 2,75 mm (francuski prawy)
Wzór: Drops - Beach Date
Zużycie: 500 g (5 motków)

A pamiętacie jeszcze ten "wspólny sweter" wymyślony na spotkaniach robótkowych w Rzeszowie? Miałam pokazać go na mnie i oto pokazuję. Co do jakości zdjęcia... Oj tam, oj tam! Już pisałam, nie :)


A już tak z innej beczki, czy widzieliście ostatnio w Biedronce zestaw szydełek? Cena bardzo atrakcyjna - 17,99 zł, wygląd całkiem całkiem, ale ja i tak jakoś sceptycznie do nich podchodziłem. I wiecie co? Przeczytałam o nich dobra opinię na blogu Eve Jank - klik i od razu poleciałam je kupić!


Szydełka są mega!!! Jeśli zastanawiacie się nad zakupem, to ja szczerze polecam. Są fajnie wyprofilowane, rączka jest gumowa a nie plastikowa, dobrze się nimi robi.

Życzę Wam miłej niedzieli!!!


Aniu: dziękuję :)
Reniu: tak, przyjemne i pożyteczne, prawda?
Reniu: dziękuję!
Basiu: miło mi :)
Renato: rzeczywiście - pozbycie się resztek i do tego zadowolony maluch!
Beato: jest wreszcie! Czekam z niecierpliwością na Twoją wersję!
Asiu: zrobiłam ich więcej i nasze Sowy Mądre Głowy pilnują Adasia w szkole :) Pomysł zaczerpnęłam właśnie od Ciebie :)
Kasiu: bardzo dziękuję :)
Gabi: ja też mię wiem, jak to zrobiłam... Ot tak,  samo wyszło!
Marto: oj lubią lubią!  U nas zaczął się szał na dziergane maskotki.
Iwono: o proszę! Na drutach - bardzo jestem ciekawa.
Ewo: miło mi, dziękuję.
Marto: z niecierpliwością czekam na wieści, czy moje dzieło się podoba!
Joasiu: niezmiernie mi miło, że podoba Ci się u mnie! :) A kiedy i gdzie się spotkacie??? Oczywiście, że bym się skusiła na takie spotkanie! Napisz mi proszę maila z jakimiś szczegółami.

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna sukienka. Jesień i zima szybko miną. Na wiosnę będzie super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w tej sukience wyglądasz. Fason i wzór doskonały, poza tym w różu bardzo Ci do twarzy.
    Fajnie wyglądasz w tym razemrobionym sweterku.
    Muszę i ja zajrzeć do tej Biedronki :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Podobają mi się szydełka. Ciekawe czy u mnie tez są.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na przyszły sezon sukienka pójdzie na pierwsze słońce! śliczna jest i pięknie na Tobie leży.
    Na sweter razem robiony, po tym jak systematycznie dawkujecie mi swoje dzieła, też nabieram ochoty, ja to mam refleks;-).
    Szydełka w Biedronce widziałam, miałam je w ręce... i odłożyłam. No mam przecież te wszystkie rozmiary, choć oczywiście pierwszy impuls był - brać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad! Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, Urszulko, sukienka zrobiła na mnie wrażenie!
    Jest piękna i idealnie dopasowana do Twojej filigranowej figurki.Cudnie w niej wyglądasz, świetnie trafiłaś z kolorem. Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna sukienka, piękny, elegancki kolor. Zjawiskowo w niej wyglądasz. Trudno,że pogody brakło, na przyszły sezon będzie jak znalazł.Szczególnie zauroczył mnie ślicznie wykrojony dekolt i subtelny ażurek! Idealnie dopasowałaś fason do figury. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. no na fb już widziałam te szydełka ale mam ich sporo to się ograniczam z zakupami:)) Sukienka boska choć kolor zupełnie nie mój a na przyszły letni sezon jak znalazł:) Teraz przez zimę powinnaś robić kolejną:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest fantastyczna, kolorek bardzo ładny..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słusznie, że pękasz z dumy, bo sukienka jest obłędna!~A na Połówka nie narzekaj, zdjęcia są w porządku :-). A jeśli życzysz sobie sesji - nie ma sprawy, choć polecałabym Ci jednak Renię.
    Przegapiłam biedronkowe szydełka :-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam swoją wersję długą!!!
      Też mam! Też mam!
      Chorobowe czasem się przydaje ;-) - długą do ziemi wersję zrobiłam w tydzień.
      Dzięki za pomoc i konsultacje :-).

      Usuń
  12. Piękna sukienka :-) Idealna dla Ciebie - świetny kolor i rewelacyjny fason :-)
    Fantastycznie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo. Sukienka na Tobie wygląda pięknie. Ach jak ja bym chciała tworzyć takie cuda. Masz prawo pękać z dumy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest rewelacyjna!!!! ja też sobie taką zrobię, w granacie :) tylko już na kolejne lato :)
    pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka cudowna i pięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna.Fajnie że sobie też kupiłaś te szydełka. Ostatnio tylko nimi robię tak mi spasowaly

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Rewelacyjna sukienka! Kolor pięknie podkreśla Twoją urodę. Wzór jest bardzo delikatny, a sukienka ładnie się układa. Wyglądasz w niej fantastycznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak trochę lekko opóźniona ;) zajrzałam do Ciebie ale chciałam powiedzieć, że też pękałabym z dumy gdybym taką piękną sukienkę wydziergała :) Fantastyczne te ażury i kolorek taki delikatny, cud, miód . Świetnie wyglądasz nawet po takiej drodze :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest bardzo ładna, kobieca. Świetnie w niej wyglądasz. Podoba mi się taki fason. Już od jakiegoś czasu czasu myślę o czymś takim dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest bardzo ładna, kobieca. Świetnie w niej wyglądasz. Podoba mi się taki fason. Już od jakiegoś czasu czasu myślę o czymś takim dla siebie.

    OdpowiedzUsuń