środa, 29 marca 2017

Understory - moja wersja testowa dla Marzeny

Dzisiaj przedstawiam Wam moi drodzy efekt moich 1,5-miesięcznych zmagań z morzem prawych i lewych oczek dzierganych na drutach 3 mm. Projekt na początku mi się spodobał, ale po skończeniu spodobał mi się bardzo :) Jedyny problem jest taki, że mocno przesadziłam z rozmiarem.






A wszystko przez to, że w pierwszej ciąży przytyłam tyle, że strach o tym wspominać, a teraz nic! Nie mówię, żebym była z tego powodu jakoś bardzo zmartwiona. Co to, to nie! Waga pomalutku idzie w górę, co mnie bardzo cieszy :) Dzidziuś rozwija się prawidłowo, wagę ma OK, ale nigdy nie pomyślałabym, że półmetek za Nami a ja chodzę jeszcze w spodniach sprzed ciąży (co prawda, nie we wszystkich, ale nie narzekam na brak ubrań).


Ale fakt pozostaje faktem - w swetrze tonę! Może znajdzie się jakiś chętny zakupić swetrzysko po promocyjnej cenie :)


Wzór swetra projektu Marzeny Kołaczek - blog Wełniane Myśli.

Trochę danych technicznych:

wzór: Understory - klik
materiał i zużycie:
              Gazzal Baby Cotton - niecałe 15 motków
              Alize Kid Royal - niecałe 10 motków
druty: 3 mm wzór podstawowy oraz 2,75 mm ściągacze





 PS. Spodnie też są made by ula :) Kupione w ciuchu za 2 zł - 3 godziny szarpania dziur i gotowe!


Renato: dziękuję, rzeczywiście - takie projekty do modyfikacji sprawiają, że może być ich sto, a każdy inny
Anka: no to siup na druty i działaj :) Kolejne - kwietniowe wspólne dzierganie właśnie się rozpoczyna
Asiu: no jasne! Taka grupa fajnie mobilizuje i do tego pomaga w newralgicznych momentach. A co do wielkości chust, to zdecydowanie wole te wielkie
Reniu: dziękuję! Ażur rzeczywiście niby prosty, a efektowny
Asiu: hahaha! tak! akryle to to, czego Tygryski nie cierpią :)
Ruda: dziękuje ślicznie :)
Basiu: dzięki wielkie!
Marto: O! Jak milo! Ja osobiście nie wyobrażam sobie blokowania po każdym praniu...
Doroto: Bardzo mi milo
Stara Kobieto: Wszystkie wzory Dagmary z bloga Yellow Mleczyk są bardzo interesujące - zachęcam do lektury
Beato: i jak? chusta skończona?
Pstro: dziękuję, chusta na razie leży w pudle z szalami i kominami i zobaczymy, czy będzie moja, czy trafi do kogoś innego :)
Maika: dzięki serdeczne
Ewo: pomysł, i owszem, bardzo świetny!
Małgorzato: cieszę się, że chusta się podoba!:)

13 komentarzy:

  1. Ulu - wyglądasz przepięknie!!!!! Ale Ci ciąża służy - po prostu kwitniesz :) Sweter jest bardzo ciekawy, i ładnie wygląda! Ale oczek to faktycznie musiało być morze. Spodnie - świetne!
    Ściskam Cię mocno!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz kwitnąco! I pięknie Ci w tej czerwieni:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Taki ciuszek może być szeroki. Kolor fajny pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu, bardzo ładnie się zaokrąglasz. Życzę by Maleństwo zdrowo się rozwijało. Sweter rzeczywiście jest obszerny, ale tego typu ciuch może taki być. Pozdrawiam znad zszywanych kwadratów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super... świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. To miałaś naprawdę multum prawych oczek do przerabiania:) Sweter do końca ciąży to spokojnie możesz nosić a potem na pewno znajdzie się chętny:) kolorek super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wdzianko, takie z polotem-dosłownie i w przenośni.Bardzo ładnie sobie wyplotłaś i wytargałaś wiosenny zestawik. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek ma bardzo ładny, twarzowy kolor,
    Chyba Ci ten stan służy świetnie wyglądasz.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ubranko na rozpoczynającą się wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulu, wyglądasz przecudnie!:)
    Sweterek bardzo twarzowy, chociaż rzeczywiście ogromny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, przesadziłaś z rozmiarem, ale swetrzysko jest świetne. Nie wiem czy to kolor swetra sprawił, czy Twój stan, ale wyglądasz promiennie i kwitnąco! Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja chusta to ledwo zaczęta ;-).
    Ależ genialne swetrzysko! Mój klimat, zdecydowanie!
    A spodnie też mi się podobają, lubię dziurawe :-).
    Podsumowując, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ! Pięknie w ciąży wyglądasz i na dodatek śliczny udzierg prezentujesz! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń