czwartek, 25 maja 2017

Wreszcie! Mój butik - upragniony, wyczekany!

Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić do mojego butiku na portalu DaWanda!


Jestem z niego bardzo dumna i mam nadzieję, że spotka się on z zainteresowaniem kupujących. Sporo czasu zajęło mi założenie go, ponieważ jestem kompletnym beztalenciem fotograficznym i finalnie poprosiłam o pomoc Renię, którą znacie z bloga Sztuka Rękodzieła oraz ze strony - klik. W tym miejscu chcę Ci Reniu bardzo serdecznie podziękować!!!

Na razie ze względu na obecny mój stan, tematyka raczej dziecięca, ale mam nadzieję w niedługim czasie poszerzyć trochę asortyment. Trzymajcie za mnie kciuki!!! :)


Reniu: taaak... wszystko się przyda, nawet jeden marny biedny moteczek bawełny w kolorze  którego nie cierpię! :)
Maika: no ten melanż nawet fajnie wyszedł, nie powiem.
Marto: już niedługo się przekonam, czy Małemu spodobają się szydełkowe zabawki. Adam cały czas się o takie upomina. O osmiorniczkę też :)
ninkaw: Bardzo mi miło i dziękuję za odwiedziny!
Basiu: oczywiście, dam znać. Ja jestem baaaardzo ciekawa, czy to działa
Asiu: pokażę, pokażę! :)


11 komentarzy:

  1. Piękne kocyki:)
    Gratuluję i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula gratuluje i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wielu klientów. Posyłam na szczęście garść czterolistnych koniczynek 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kocyki! Gratuluję butiku i trzymam kciuki za jego powodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Kocyki śliczne - mój faworyt to ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że trzymam!
    Butik obejrzałam, bardzo ładnie u Ciebie, serdecznie gratuluję i życzę powodzenia:-)
    I proszę bardzo, cieszę się, że mogłam pomóc:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kciuki trzymam. A tematyka dziecięca, to według mnie jedna z najpiękniejszych :) Kocyki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też trzymam! Sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń